Monday, January 11, 2010

My 1st entry....

Salam...

Saya ingin mengucapkan selamat datang kepada anda yang sedang membaca post ini. Saya ingin menjemput anda untuk berkongsi apa sahaja idea anda yang berkaitan dengan isu-isu permasalahan remaja sekarang dan juga tentang isu-isu berkaitan dengan kaunseling. Tidak lupa juga, jika anda yang sedang membaca post ini adalah seorang yang pakar dalam pengendalian program, saya ingin menjemput anda dan kalau boleh berkongsi modul-modul yang boleh digunakan dalam perlaksanaan program.

InsyaAllah, dari semasa ke semasa, saya akan 'update' blog ini dan saya akan masukkan beberapa informasi yang berguna kepada anda semua. BTW, blog ini masih dalam proses dibangunkan, saya akan memperbaiki lg blog ini dari semasa ke semasa. TQ and have a nice day...:)

0 comments: